نحوه کار آربینو

با فرآیند کاری ما آشنا شوید تا بدانید هنگام انتخاب ما چه انتظاری باید داشته باشید.

شروع

در اولین مرحله، پس از اینکه مشتری برای اولین بار با ما تماس می‌گیرد، درخواست دریافتی را پردازش می‌کنیم.

پس از آن، یک مدیر پروژه به آنها اختصاص می‌دهیم که پروژه را در طول فرآیند توسعه، تا زمان تکمیل موفقیت‌آمیز آن، همراهی خواهد کرد.

چشم‌انداز

در این مرحله مدیر پروژه ما درکی از هدف محصول، حل مشکلات، عملکرد اصلی آن و انتظارات کسب و کار مشتری و کاربران آینده ایجاد می‌کند.

ما این کار را از طریق تجزیه و تحلیل عمیق کسب و کار انجام می‌دهیم. در صورت لزوم، این کار می‌تواند از راه دور یا حضوری انجام شود.

پس از اتمام تجزیه و تحلیل، ما یک چشم‌انداز اولیه از پروژه ایجاد می‌کنیم تا بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده و تخصص فنی، مناسب‌ترین تصمیمات را ارائه دهیم.

عملکرد

در نهایت، پس از اینکه چشم‌انداز را مشخص کردیم، شروع به تعیین الزامات عملکردی پروژه می‌کنیم.

در این مرحله، ما هرگز پروژه را به طور کامل برنامه‌ریزی نمی‌کنیم، زیرا در فرآیند توسعه ناگزیر تغییر خواهد کرد.

به همین دلیل است که ما عملکرد اصلی پروژه را مشخص می‌کنیم و توسعه را زمانی آغاز می‌کنیم که مشتریان آماده شروع باشند.

با پیروی از این رویکرد، می‌توانیم بهترین راه‌حل‌ها را تعیین کنیم و به بهترین راه‌ها برای اجرای آنها فکر کنیم.

توسعه

روش چابک به معنای کار و بهبود بی‌وقفه محصول است. ما تحلیل مداوم کسب‌وکار را در پایه توسعه پروژه قرار می‌دهیم تا فرآیند ایجاد تغییرات و جستجوی بهترین راه‌حل‌ها را بر اساس آنچه داریم و نحوه عملکرد آن، ساده کنیم.

فرم ثبت درخواست

اطلاعات خود را وارد کنید ما تا 48 ساعت آینده با شما تماس می گیریم.